گروه مشاورین املاک ساحل (ایران)

چرا گروه مشاورین ساحل ؟

گروه مشاورین ایران از بَدو حضور خود در منطقه 22 سعی داشته بهترین عملکرد را در بالا بردن قیمت گذاری برج های ساختمانی منطقه 22 تهران کرده است که پس از مشارکت خود با شرکت ساختمانی ساحل کارگزار اصلی فروش این شرکت عظیم شده است.

تیم حرفه ای و متخصص ما

گروه سرمایه گذاری ایران با بیش از 50 مشاور فعال در 3 شعبه در سطح منطقه 22 تهران همیشه سعی داشته بهترین راهنمایی و پروژه های در حال ساخت را به مشتریان خود معرفی کند.
گروه سرمایه گذاری ایران مفتخر است که در طول فعالیت خود کارگزار رسمی پروژه های ذیل باشد :

پروژه نخل

تعاونی شمیم رحمت

پروژه امپریال پالاس

هلدینگ سازیان

پروژه ساحل 3

تعاونی ابنیه ساحل

پروژه شهرک سبز پارادایس

گروه ساختمانی ساحل

گروه مشاورین ساحل، یکی از برجسته ترین گروه های فعال در زمینه خرید و فروش ملک در منطقه 22 تهران است. این گروه با داشتن تیمی متخصص و حرفه ای، خدماتی بی نظیر را در زمینه مشاوره املاک ارائه می دهد.

با توجه به تجربه و دانش فنی عمیق خود، این گروه می تواند به مشتریان خود کمک کند تا بهترین تصمیمات را در زمینه خرید و فروش ملک بگیرند. از خدمات اصلی این گروه می توان به ارزیابی دقیق املاک، مشاوره در زمینه قوانین و مقررات مربوط به معاملات املاک، و همچنین راهنمایی در زمینه فرصت های سرمایه گذاری اشاره کرد.

گروه مشاورین ساحل با توجه به شناخت عمیق خود از بازار املاک منطقه 22 تهران، می تواند به مشتریان خود کمک کند تا بهترین تصمیمات را برای سرمایه گذاری خود بگیرند. این گروه با ارائه خدمات مشاوره ای کامل و جامع، به مشتریان خود اطمینان می دهد که هر گونه تصمیمی که در زمینه خرید و فروش ملک می گیرند، بر اساس اطلاعات دقیق و به روز است.

سایت گروه مشاورین ساحل :